نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جلسه با مدیران یوونتوس برای مذاکره بر سر پوگبا کار احمقانه ای بود ، یک شکست

جلسه با مدیران یوونتوس برای مذاکره بر سر پوگبا کار احمقانه ای بود ، یک شکست

پیشنهاد بارسلونا برای جذب پوگبا از سوی یوونتوس رد شد ، اما مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا عنوان کرد که تلاش آنها به اینجا منتهی نمی شود.

آبی و اناری ها برای جذب ستاره جوان یوونتوس پیشنهاد 80 میلیون یورویی ارائه دادند اما یوونتوس این پیشنهاد را رد کرد . اتفاقی که کاندید ریاست باشگاه ، خوان لاپورتا آن را یک "شکست" نامید.

برایدا در مصاحبه با کوریه ره دلوسپورت گفت : "دوست من ، جوزپه ماروتا ، رسما پیشنهاد ما را رد کرد."

"به هر حال تلاش ما به این جا منتهی نمی شود ، ما باید ابتدا انتخابات ریاست باشگاه را پشت سر بگذاریم و سپس شرایط را بررسی کنیم."

بارسلونا نمی تواند از بازیکنانی که در تابستان جذب می کند ، تا ماه ژانویه استفاده کند ، اما منعی برای قرارداد بستن با آنها ندارد ، شرایطی که برای الکس ویدال پیش آمد.

در همین رابطه کاندید ریاست باشگاه بارسلونا ، خوان لاپورتا ، عدم جذب پول پوگبا را یک شکست برای بارسا تلقی کرد.

آبی اناری ها در جلسه با مدیران یووه ، جوزپه ماروتا و فابیو پاراتیچی ، که هفته گذشته اتفاق افتاد ، بر سر انتقال پوگبا به اسپانیا مذاکره کردند ، پیشنهادی که از جانب یوونتوس رد شد.

لاپورتا در مصاحبه با کادنا سر گفت :"جلسه با مدیران یوونتوس برای مذاکره بر سر پوگبا کار احمقانه ای بود ، یک شکست."

"برایدا و سولر از باشگاه ما وجهه بدی به جا گذاشتند . من برای یووه احترام زیادی قائلم، اما هرکس می خواهد بازیکنی جذب کند ، باید مسیر متفاوتی را پیش رود."

"کلید خرید پوگبا ، مدیر برنامه های او ، مینو رایولا است ، کسی که با من ارتباط خوبی دارد. صحبت در مورد آردا توران تنها منحرف کردن ذهن دیگران از شکست در پروژه پوگبا است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: